miercuri, 9 mai 2012

Muritor

"Cei care s-au născut sunt sortiţi morţii
 Cei care mor sunt sortiţi întoarcerii
 Cei care trăiesc sunt sortiţi judecăţii
 Realitatea nu greşeşte, nu uită şi nu părtineşte şi nu se lasă cumpătată.
 Totul e aşa cum trebuie să fie, nu-i scăpare.
 Împotriva dorinţei tale,
 Ai fost conceput
 Împotriva dorinţei tale,
 Te-ai născut
 Împotriva dorinţei tale,
 Eşti în viaţă.
 Împotriva dorinţei tale,
 Vei muri.
 Împotriva dorinţei tale
 Eşti sortit să înfrunţi
 Urmările proprilor tale fapte.
 Continuă deci!"

 Robi Eleazar Ka- Kapar – Pike Avot

8 comentarii:

  1. extraordinara fotografie...
    incep sa fiu nervos si suparacios, asta se intampla numai cand sunt invidios, adica zilnic...
    felicitari...
    imi reamintesc perioada adolescentei, cand problemele majore ale vietii pareau rezolvabile...
    am furat-o, evident, si o postez si eu, evident, laudadu-ma ca eu am facut-o, doar ca in alt veac, cu alt chip dar cu aceleasi ganduri...
    o zi de inceput de viata sa ai, asa, ca tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu știu cum să vă mulțumesc...
      Sunt foarte bucuroasă când văd că fotografiile mele au un sens pentru privitor. Când îi transmite o stare.:)
      Mulțumiri încă o dată pentru tot. Chiar înseamnă mult.
      O seară liniștită să aveți!

      Ștergere
  2. știi că eu stau pe strada cu cimitir...iar Ștef îmi zice mereu „acum nu-i bine sa te gândești că ai viitorul în față” :))

    RăspundețiȘtergere
  3. înfiorătoare imagine...
    o imagine ce vine, parcă, din ancestral, de dincolo de timp... şi parcă se întoarce tot acolo... dincolo de timp...
    înfiorătoare gânduri...
    îmi aduc aminte de vorba aceea, care cred că e chinezească: "soarele nu răsare ca să apună, ci ca să strălucească până apune"...
    ai grijă de tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ați revenit. Sper că toate sunt în regulă:)
      Cât despre fotografie, am avut norocul să descopăr locul acela într-un mod absolut întâmplător. Crucea se află la 500m altitudine, nimeni nu știe cât este de veche. Pe ea, e scris ceva în chirilică însă nu s-a putut descifra încă.

      Gândurile...mi-am adus aminte de ele într-un moment din acela în care te oprești și încerci să vezi ce se întâmplă cu tine. Și le-am postat aici pentru că spun exact ceea ce am vrut să aud în acele clipe: "Continuă deci!"

      Vă mulțumesc pentru cuvinte și mă bucur tare mult că v-a plăcut fotografia. O noapte lină să aveți!

      Ștergere
  4. Fotografia e impresionantă, dar lectura textului e cutremurătoare. E ATÂT de adevărat ! Ce putem face altceva decât să continuăm ?...

    RăspundețiȘtergere
  5. Așa e, de când le-am citit pentru prima dată mi-au rămas în minte. Rânduri brutal de adevărate și totuși îți dau forță la final.
    Vă mulțumesc mult de vizită!:)

    RăspundețiȘtergere