miercuri, 16 mai 2012

Lumină să fiu. Miercurea fără cuvinte 22

   " Poate nu-i târziu 
Lumină să fiu
 în clipa iertată. "
 Ioan Rațiu

                                
                                                      În fiecare miercuri, aici.

42 de comentarii:

  1. Mirific. Incerc sa imi imaginez si sunetele din acel loc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te ajut! Sunetul apei( cu tot cu acela provocat de câte un pește care sare, din când în când), cântecul păsărilor, plus câte un foșnit în pădure...
      Mulțumesc! Mă bucur că ți-a plăcut.

      Ștergere
  2. Padure si cantec de pasari, o raza de soare, o raza de vis, mireasma de speranta.
    Nu e gresit cred sa numesc fotografia fabuloasa, nu-i asa?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îți mulțumesc.
      Nu știu, nu cred că e tocmai fabuloasă...
      Ceva are, totuși: înseamnă mult pentru mine.

      Ștergere
  3. Foarte frumoase pădurea, lumina şi versurile. Să ai o zi liniştită şi faină.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wonderfully beautiful, exactly what I need sometimes:)

    RăspundețiȘtergere
  5. O fotografie magica ! M-am imaginat stand culcata in iarba si privind chiar intr-acolo.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda.... Padure, pasarele, cursuri de apa, verdeata.... Cu alte cuvinte relaxare totala....

    RăspundețiȘtergere
  7. e cu adevarat cel mai frumos post din miercurea asta

    RăspundețiȘtergere
  8. Niciodată nu e pea târziu atuci când vrei cu adevărat! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, de cele mai multe ori. Dar nu de fiecare dată:)
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Superba pailnie de lumina! Mi s-a oprit rasuflarea!
    Felicitari!
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly, mă bucur foarte tare pentru cuvintele tale. Mulțumiri, o zi minunată să ai și tu!

      Ștergere
  10. Absolut fantastic!! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. soseste un înger pe acea raza de lumina?...
    O fotografie perfecta si un citat pe masura! felicitari!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-a coborât nici un înger dar ziua aceea a fost minunată. Vă mulțumesc tare mult pentrtu cuvintele frumoase!

      Ștergere
  12. Uau!!! O fotografie de vis, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. asta e printre preferatele mele:)
    foarte faina, imi vine sa stau si sa ma uit la ea intr-una, dar ca de obicei nu am timp:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult Rocs! Vine ziua ta, îți fac un print! Glumesc!:)) (n-am uitat de The Beatles)
      Vorba aia, e bine când nu ai timp, asta înseamnă că ți-ai rezolvat toate problemele. Spor la învățat!

      Ștergere
  14. Poza asta ar trebui să ilustreze cele mai frumoase melodii. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc tare mult! Am un întreg album pentru fotografia asta. Muzica lor a reuşit să mă schimbe...în bine:)
      http://www.youtube.com/watch?v=RFX6YAKOOm8

      Ștergere
  15. ..........................

    asta inseamna fara cuvinte...

    am sunat la 112...

    RăspundețiȘtergere
  16. am trecut, pâş-pâş, pe la toate postările, să nu mă fac de râs că nu mi-am ţinut cuvântul...
    aşa că respir uşurat: uf, nu m-a văzut nimeni!

    azi am facut fotografii, (a, nu, niste mazgaleli, ASTEA DE AICI SUNT FOTOGRAFII), maine e zi grea, joi am de gand sa fur aceste poze si sa le postez si la mine! sa nu incui poarta, da?
    o zi buna!
    UN INVIDIOS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mă supăr rău dacă o să vă mai subestimaţi fotografiile aşa. O fotografie, cel puţin pentru mine, nu înseamnă doar modul în care e procesată. Degeaba e impecabilă din punct de vedere stilistic, dacă nu îmi spune nimic. Ei bine, fotografiile dumneavoastră poartă întotdeauna o poveste, suprind stări, emoţii. Şi nu o spun pentru că sunteţi foarte drăguţ şi mi le complimentaţi/furaţi pe ale mele. Ci pentru că aşa e! Dacă m-ar pune cineva să numesc o fotografie realizată de dumneavoastă, aş face-o imediat, "cu ochii închişi" cum s-ar spune. Pentru că asta înseamnă să creezi ceva memorabil. O zi lină să aveţi! Şi mulţumesc tare mult...

      Ștergere
  17. hop şi eu...
    hmm...
    fotografia e superbă
    "să fiu lumină"... înfiorător de frumos...
    nu pot decât să-ţi doresc
    să priveşti în faţă ochii
    care să simtă şi să spună...
    că tu le eşti lumină...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) doamne...ce frumos aţi spus-o! Am rămas pur şi simplu fără cuvinte! Vă mulţumesc din suflet! Dacă asta se va întâmpla vreodată, am să-mi amintesc cuvintele dumneavoastră, pe care, oricum, nu le voi uita niciodată.

      Ștergere
  18. se va întâmpla, Roxana, se va întâmpla...
    îţi vei găsi Lumina...
    vei fi Lumină, pentru un suflet drag...
    ai grijă de tine...

    RăspundețiȘtergere