marți, 10 aprilie 2012

Ready to shine. Miercurea fără cuvinte 18

În fiecare miercuri, aici.

41 de comentarii:

  1. ai spălat-o cu clor așa-i?:))
    faine poze, bravo :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă o spălam, i se mai ducea o viață. Și nu mai are atâtea având în vedere încercările sinucigașe din ultima vreme. Chiar, odată era s-o spălăm din greșeală, dormea în haine:)

      Ștergere
  2. Este superba, iar momentele surprinse chiar sunt unice!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii ce e remarcabil? Ca atunci cand ne vad ca ne apropiem cu aparatul sau cu telefonul, pisicutele devin foarte atente sa iasa bine in poze:))
    Noapte senina sa va fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, așa e. Toate pisicile înafară de ale mele. Cred că bătrânețea e de vină, nu le mai place să fie pozate:)
      O zi faină să ai Tudor!

      Ștergere
  4. cred ca vrea sa curete pata de pe botic !!!... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) la asta nu m-am gândit! Ar putea fi singura explicație pentru obsesia ei legată de mașina de spălat...

      Ștergere
  5. Cred că este răsfăţata casei de şi-a găsit un aşa loc pentru relaxare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu prea are ea stare să se lase răsfățată.
      Mulțumiri de vizită!

      Ștergere
  6. Ce ochi frumosi poate sa aiba ! Un pupic de la mine pe crestet ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e tare frumoasă. Nu i-am putut surprinde bine ochii din cauza luminii din bucătărie. Cât pot să urăsc lumina de neon!:))
      O să i-l transmit! Mulțumiri!

      Ștergere
  7. Ce dulceata, ce minunatie! Mi-ai inveselit dimineata! Sa ai o zi plina de reusite, draga Vanessa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că am reușit asta. Mulțumesc mult!Asemeni!:)

      Ștergere
  8. P.S. Te-am botezat, imi cer scuze! Roxana, raman datoare! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i bai, m-ai botezat cu un nume frumos.
      De obicei se datorează un miel însă la mine nu-i cazul:)
      O zi frumoasă!

      Ștergere
  9. se vede ca-i obisnuita sa fie centrul atentiei, e fotogenica foc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut noroc că era somnoroasă. Am și deranjat-o puțin de la somn.:)
      Mulțumiri și o zi lină!

      Ștergere
  10. aha! de-aia e asa de frumoasa si de alba! e spalata in masina de spalat ;) :)
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai lipsea mult și chiar o spălam.:)
      Mulțumesc, asemeni!

      Ștergere
  11. Ha,ha, o pisică albă,curățică,se vede că a ieșit de curând de la spălat :))))
    Sunt foarte reușite fotografiile,felicitări !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur tare mult că îți plac! Mulțumesc de vizită, o noapte lină să ai!

      Ștergere
  12. :)) mai las-o "o tura" la spalat, ca uite, mai are o pata pe nasuc :))
    Superba seria fotografiilor! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era cât pe ce...
      trebuie să fim mereu atenți cu ea. Înafară de mașina de spălat are și alte pasiuni: mâncat detergent, ros de cabluri și sărit de pe geam.:)
      Mulțumesc mult! O noapte liniștită să aveți!Happy WW!

      Ștergere
  13. E bine ca acum e curat si putin ametit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum a fost dintotdeauna. Încă dinainte să descopere mașina de spălat.
      Mulțumesc de vizită Costin!

      Ștergere
  14. Un Paste fericit!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/04/hristos-inviat.html)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Gânduri bune și dumneavoastră, mă bucur mult că v-ați gândit și la mine. Nu prea am timp să intru pe net, sunt pe drumuri. Sărbători frumoase și liniștite!

      Ștergere
  15. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    (Va rog frumos sa ma scuzati daca v-am mai trimis acest mesaj )

    RăspundețiȘtergere
  16. Răspunsuri
    1. :) nu-i tocmai ușor de uitat. O noapte lină să ai, mulțumiri de vizită...

      Ștergere