marți, 3 aprilie 2012

Acasă. Miercurea fără cuvinte 17

În fiecare miercuri, aici.

26 de comentarii:

  1. La tine acasa culorile patrund in suflet.
    Pot sa adorm linistit acum.
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Tudor! Mă bucur mult. Am rămas fără cuvinte...
      O noapte lină să ai!

      Ștergere
  2. fain la tine acasă
    să mă duci și pe mine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara cuvinte :|
    Frumoase peisajele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase fotografii. Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe culorile din aceste imagini :). noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful scenes and colors.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  7. o bucata sanatoasa de vara! de acum nu mai e mult :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ei, la tine acasa era vara... Ce frumos !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mulțumesc! Pozele sunt un pic cam vechi și le-am găsit întâmplător ieri. Și mi s-a făcut dor..

      Ștergere
  9. Roxana, un sfat. Anulează de la setări ”Captcha”, literele alea de la sfârșitul comentariilor. Nu cred că ești așa amenințată de spameri, în schimb îngreunează postarea comentariilor.
    Să nu te superi, e părerea mea, blogul e al tău ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nici o supărare! Chiar mă gândeam să fac asta pentru că mă deranjează și pe mine când comentez la alții. Uneori nu le-am nimerit și chiar am renunțat să mai postez comentariul.
      Mă bucur mult că mi-ați amintit de asta!
      O seară lină!

      Ștergere
  10. superbe culori! superbe imagini! :)
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere