marți, 10 mai 2011

Fifi






Postul e dedicat (dacă se pot dedica posturi) doamnei Zina.
Despre Fifi aş putea scrie atâtea...însă nu prea văd rostul. Dar o să sciu ceva. În a doua zi de Paşte a dispărut, şi cum nu era singura pisica care îmi dispăruse, nu îmi imaginam că o să se întoarcă. S-a întors, după aproape două zile. Oricum, nu cred că ar fi rămas la cineva care n-o pupă până i se ia păru' de pe nas şi nu-i dă porţia zilnică de legume. Deci cam asta ar fi, am o mâţă vegetariană (dar asta nu înseamnă că nu miaună până nu-şi mai simte plămânii, când simte miros de carne) şi nomadă.

8 comentarii:

  1. punctez un singur lucru... vestimentatia ta.

    Superba! Daca toate fiintele "astea" delicate (adica voi femeile) s-ar imbraca in acest mod, as iesi pe strada mandru la o plimbare :)

    O seara de vis iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult Marius! M-ai făcut să zâmbesc. De obicei mi se spune că mă îmbrac destul de ciudat.:)

    N-o să am parte de o seară de vis (e 4 dimineaţa şi privirea mi-e blocată undeva între gazetele bănăţene de secol XX. Şi mai e atât până la perioada postbelică!) Gata paranteza, am gasit o ocazie să mă vait puţin.

    Mlţumesc încă o dată, să ai parte de o dimineaţă liniştită şi de o zi..însorită!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a dori mai mult sa am parte de o zi plina de nori... Sunt omul care prefera melancolia, toamna, pesimismul... Seninatatile, caldura, acestea nu-mi fac bine...

    P.S. Nu am inteles la ce te-ai referit cand ai spus "... mai e atat pana la perioada postbelica"

    Apropo, la acea ora trebuia sa dormi, nu-ti strica frumusetea

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    M-am exprimat eu ambiguu. Mă refeream la faptul că mai am mult.

    e în regulă, m-am obişnuit cât de cât să lucrez noaptea.

    O zi lină!

    RăspundețiȘtergere
  5. bravo, lucreaza, fii harnica...

    Eu ma duc sa ma "Reintalnesc" cu Anna karenina pe o banca centrala...

    O zi placuta iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! Nu mai zic pentru ce, banuiesit tu...

    O seara fulminanta iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua
    Va scriu in speranta unui schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere