miercuri, 16 octombrie 2013

Autumn walks


9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mă plimb mereu, pentru că nu sunt omul să stea locului. Însă toamna are ceva al ei, de nedescris. Mulțumiri de vizită :)

      Ștergere
  2. mai mai, nu mi-ai dedicat o eticheta? :))
    superb cer, superbe culori, dream house :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O iarna frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce iedera superba ! Numai buna sa ascunda batranetea zidurilor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, așa e! Îmi cer scuze că răspund așa târziu, n-am mai fost prin preajmă. Săru'mâna!

      Ștergere
  5. Mulțumesc?? E cam târziu pentru asta. Și totuși, apreciez mult urarea, cu scuzele de rigoare. Mi-am abandonat în ultimul hal blogul :(

    RăspundețiȘtergere