duminică, 3 iulie 2011

Norii







Au fost nori.
Nori duioşi ce mi-au umplut,
după zilele dogoritoare,
umerii de picuri reci
şi de fiorul ţâşnit din inima lor cenuşie.
Au fost aici, deasupra-mi
au plutit visători, împinşi de vântul uituc.
Au fost nori,
Au fost nori, aici,
când eu, n-am avut timp
să-mi îndrept fruntea spre ei.
Au fost atâţia nori...
Nori ce-au cernut nea peste munţi,
când eu, prea leneşă,
n-am mai tăiat cărări.

Sunt atâţia nori deasupra!
Atâţia nori nepăsători...
Peste tâmpla plină de gânduri,
peste stânci,
peste văi adânci,
peste mine, peste tine.
Priveşte-i doar!
Îi rog adesea,
când somnul nu mă-ndeamnă,
să-ţi aşeze, în nopţi solitare,
doru-mi pe gene.

Vor mai fi nori.
Vor mai fi atâţia,
şi atâţia nori,
pe cerul răbtător!
Toţi, trecători
toţi, solitari,
toţi purtători
de fulgure,
de ploaie,
de gânduri scăldate
în amar.

11 comentarii:

  1. Frumoase fotografii, frumosi nori, frumoasa poezie...Se simte insa un iz de singuratate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulţumesc! Înseamnă mult.
    Cât despre singurătate, e în regulă. E o alegre, deocamdată.

    O zi minunată să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Roxana, să ai o săptămână bună, cu albastru de cer senin !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Roxana:

    Sper ca "vanturile uituce" sa aduca in curand si o ploaie de vara linistita, visuri si voiosie...

    Cu drag din tinutul de cumulonimbus,

    irina

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina, îţi mulţumesc mult pentru cuvintele frumoase!

    Să ai şi tu parte de ele!

    O zi lină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. A doua si a patra sunt preferatele mele.
    O pot folosi pe a doua pentru un post? Desigur, o sa citez sursa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, cum să nu! Abia acum am văzut comentariul! Am lipsit o vreme..

    RăspundețiȘtergere
  8. scuze, şi eu sunt cam prins acuma cu treburile, abia acum am ajuns din nou pe la tine...
    postarea asta mi se pare de-a dreptul înfiorătoare... imaginile sunt superbe fiecare în parte, iar la prima m-am tot uitat şi am rămas fără cuvinte
    nu de alta, dar motto-ul blogului meu este "ai văzut vreodată un nor?", iar norii tăi sunt minunaţi
    de versuri ce să mai zic? o să le savurez mai atent, şi, poate, te voi ruga să mă laşi să le folosesc...
    îţi mulţumesc tare mult, mi-ai dat câteva clipe de delectare...
    spor
    ai grijă de tine

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă bucur mult că reveniţi, nu mai contează cât de des. Şi mă mai bucur că v-a plăcut ce aţi văzut aici. Puteţi să folosiţi versurile, dacă doriţi. Aş fi onorată!

    Vă mulţumesc!
    O zi minunată să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  10. am revenit
    la norii tăi frumoşi...

    RăspundețiȘtergere